KÜÇÜK BARAKA

29.03.2012 11:14

ANLATAN: Ormanda küçük bir baraka vardır ve o barakanın etrafında bir fare dolaşır.

FARE:Oh ne güzel bir baraka. Burada yaşayacağım (ve içeri girer)

KURBAĞA(GELİR): Küçük barakanın içinde kim var?

FARE:Ben fareyim. Sen kimsin?

KURBAĞA:Ben kurbağayım. Beni içeri alın.

FARE: İçeri gel.

TAVŞAN(GELİR): Küçük barakanın içinde kim var?

FARE: Ben fareyim.

KURBAĞA:Ben kurbağayım.

TAVŞAN:Ben bir tavsanım. Beni içeri alın.

FARE+KURBAĞA: İçeri gel

DİŞİ GEYİK(GELİR): Küçük barakanın içinde kim var?

FARE: Ben fareyim

KURBAĞA: Ben kurbağayım

TAVŞAN: Ben tavsanım. Ve sen kimsin?

DİŞİ GEYİK: Ben dişi geyiğim. Beni içeri alın.

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN: İçeri gel

SİNCAP(GELİR): Küçük barakanın içinde kim var?

FARE: Ben bir fare

KURBAĞA: Ben bir kurbağa

TAVŞAN: Ben bir tavsan

DİŞİ GEYİK Ben bir dişi geyiğim. Sen kimsin?

SİNCAP: Ben bir sincabım. Beni içeri alın

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+DİŞİ GEYİK: İçeri gel.

KİRPİ(GELİR): Küçük barakanın içinde kim var?

FARE: Ben fareyim

KURBAĞA: Ben kurbağayım

TAVŞAN: Ben tavsanım

DİŞİ GEYİK: Ben dişi geyiğim.

SİNCAP: Ben bir sincabım. Sen kimsin?

KİRPİ: Ben bir kirpiyim. Beni içeri alın

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+DİŞİ GEYİK+SİNCAP: İçeri gel.

PORSUK(GELİR): Küçük barakanın içinde kim var?

FARE: Ben fareyim

KURBAĞA: Ben kurbağayım

TAVŞAN: Ben tavsanım.

DİŞİ GEYİK: Ben dişi geyiğim.

SİNCAP: Ben bir sincabım.

KİRPİ: Ben bir kirpiyim. Ve sen kimsin?

PORSUK: Ben porsuğum. Beni içeri alın

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+DİŞİ GEYİK+SİNCAP+KİRPİ: İçeri gel

KEÇİ(GELİR):Küçük barakanın içinde kim var?

FARE: Ben fareyim

KURBAĞA: Ben kurbağayım

TAVŞAN: Ben tavsanım.

DİŞİ GEYİK: Ben dişi geyiğim.

SİNCAP: Ben bir sincabım.

KİRPİ: Ben bir kirpiyim.

PORSUK: Ben porsuğum. Ve sen kimsin?

KEÇİ: Ben keçiyim. Beni içeri alın

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+DİŞİ GEYİK+SİNCAP+KİRPİ+PORSUK: İçeri gel

ÖRDEK(GELİR): Küçük barakanın içinde kim var?

FARE: Ben fareyim

KURBAĞA: Ben kurbağayım

TAVŞAN: Ben tavsanım.

DİŞİ GEYİK: Ben dişi geyiğim.

SİNCAP: Ben bir sincabım.

KİRPİ: Ben bir kirpiyim.

PORSUK: Ben porsuğum

KEÇİ: Ben keçiyim. Ve sen kimsin?

ÖRDEK: Ben ördek. Beni içeri alın

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+DİŞİ GEYİK+SİNCAP+KİRPİ+PORSUK+KEÇİ: İçeri gel

KÖPEK(GELİR): Küçük barakanın içinde kim var?

FARE: Ben fareyim

KURBAĞA: Ben kurbağayım

TAVŞAN: Ben tavsanım

DİŞİ GEYİK: Ben dişi geyiğim.

SİNCAP: Ben bir sincabım. Ve sen kimsin?

KİRPİ: Ben bir kirpiyim.

PORSUK: Ben porsuğum

KEÇİ: Ben keçiyim.

ÖRDEK: Ben ördek. Ve sen kimsin?

KÖPEK:Ben köpek beni içeri alın.

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+DİŞİ GEYİK+SİNCAP+KİRPİ+PORSUK+KEÇİ+ÖRDEK: İçeri gelin

KAPLUMBAĞA(GELİR):İçeride kim var?

FARE: Ben fare

KURBAĞA: Ben kurbağa

TAVŞAN: Ben tavşan

DİŞİ GEYİK: Ben dişi geyik

SİNCAP:ben sincap

KİRPİ: Ben kirpi

PORSUK: Ben porsuk

KEÇİ:Ben keçi

ÖRDEK: Ben ördek

KÖPEK:Ben köpek. Ve sen kimsin?

KAPLUMBAĞA: Ben kaplumbağa. Beni içeri alın

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+DİŞİ GEYİK+SİNCAP+KİRPİ+PORSUK+KEÇİ+ÖRDEK+KÖPEK: İçeri gel

DOMUZ(GELİR):İçerde kim var?

FARE:Ben fare.

KURBAĞA: Ben kurbağa

TAVŞAN: Ben tavşan

DİŞİ GEYİK:Ben dişi geyik

SİNCAP: Ben sincap

KİRPİ:Ben kirpi

PORSUK:Ben porsuk

KEÇİ:Ben keçi

ÖRDEK:Ben ördek

KÖPEK:Ben köpek

KAPLUMBAĞA:Ben kaplumbağa. Sen kimsin?

DOMUZ:Ben domuz. Beni içeri alın

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+SİNCAP+KİRPİ+PORSUK+KEÇİ+ÖRDEK+KÖPEK+KAPLUMBAĞA:İçeri gelin

KELEBEK(GELİR): İçerde kim var?

FARE:Ben fare.

KURBAĞA: Ben kurbağa

TAVŞAN: Ben tavşan

DİŞİ GEYİK:Ben dişi geyik

SİNCAP: Ben sincap

KİRPİ:Ben kirpi

PORSUK:Ben porsuk

KEÇİ:Ben keçi

ÖRDEK:Ben ördek

KÖPEK:Ben köpek

KAPLUMBAĞA:Ben kaplumbağa

DOMUZ:Ben domuz. Sen kimsin?

KELEBEK:Ben bir kelebeğim. Beni içeri alın

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+SİNCAP+KİRPİ+PORSUK+KEÇİ+ÖRDEK+KÖPEK+KAPLUMBAĞA+DOMUZ(HEP BERABER):İçeri gelin

KEDİ(GELİR): İçerde kim var?

FARE:Ben fare.

KURBAĞA: Ben kurbağa

TAVŞAN: Ben tavşan

DİŞİ GEYİK:Ben dişi geyik

SİNCAP: Ben sincap

KİRPİ:Ben kirpi

PORSUK:Ben porsuk

KEÇİ:Ben keçi

ÖRDEK:Ben ördek

KÖPEK:Ben köpek

KAPLUMBAĞA:Ben kaplumbağa

DOMUZ:Ben domuz.

KELEBEK:Ben kelebeğim. Sen kimsin?

KEDİ:Ben kedi. Beni içeri alın.

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+SİNCAP+KİRPİ+PORSUK+KEÇİ+ÖRDEK+KÖPEK+KAPLUMBAĞA+DOMUZ+KELEBEK(HEP BERABER): İçeri gel

AYI(GELİR): İçerde kim var?

FARE:Ben fare.

KURBAĞA: Ben kurbağa

TAVŞAN: Ben tavşan

DİŞİ GEYİK:Ben dişi geyik

SİNCAP: Ben sincap

KİRPİ:Ben kirpi

PORSUK:Ben porsuk

KEÇİ:Ben keçi

ÖRDEK:Ben ördek

KÖPEK:Ben köpek

KAPLUMBAĞA:Ben kaplumbağa

DOMUZ:Ben domuz.

KELEBEK:Ben kelebeK

KEDİ:Ben kediyim. Sen kimsin?

AYI:Ben bir ayıyım. Beni içeri alın.

FARE+KURBAĞA+TAVŞAN+SİNCAP+KİRPİ+PORSUK+KEÇİ+ÖRDEK+KÖPEK+KAPLUMBAĞA+DOMUZ+KELEBEK+KEDİ(HEP BERABER): İçeri gel

ANLATAN: Ayı kapıyı iter. İçeri girmek ister fakat çok büyüktür. Bu yüzden küçük kulübe yıkılır. Hayvanlar kaçışırlar. Öncekinden daha güzel bir kulübe yaptılar.

CZECH REPUBLIC

K-£-ç-£K BARAKA .pdf (1,1 MB)