PRENSES VE KURBAĞA

29.03.2012 11:19

ANLATICI: Prenses Kristal, topuyla oynarken top su havuzunun içine düştü.

PRENSES: Ah! Olamaz benim güzel topum…

ANLATICI: Aniden küçük yeşil bir kurbağa belirir.

KURBAĞA: Sorununuz nedir prenses?

PRENSES: Topum suyun içine düştü.

KURBAĞA: Topunuzu alabilirim ama sizde benim en iyi arkadaşım olacaksınız.

PRENSES: Elbette söz veriyorum.

ANLATICI: Kurbağa topu alır ve Prenses Kristal’e verir.

KURBAĞA: İşte topunuz prenses.

PRENSES: Ah teşekkür ederim.

ANLATICI: Prenses saraya koşar.

PRENSES: Hoşçakal kurbağa.

KURBAĞA: Hey prenses beni bekle, hatırla ben senin en iyi dostunum.

PRENSES: En iyi arkadaşım bir kurbağa mı? Hayır! Teşekkür ederim hoşçakal. Ben kurbağaları sevmem.

ANLATICI: Prenses kahvaltısını ediyorken aniden yeşil kurbağa ortaya çıkar.

KURBAĞA: Merhaba prenses hatırla ben senin en iyi arkadaşınım.

PRENSES: Ah sensin.

KURBAĞA: Kahvaltıda ne var?

PRENSES: Tost ve…

KURBAĞA: Biraz alabilir miyim lütfen?

PRENSES: Ihh… Evet tamam.

ANLATICI: Prenses öğle yemeğini yerken yeşil kurbağa aniden belirir.

KURBAĞA: Merhaba prenses hatırladın mı? Ben senin en iyi arkadaşınım.

PRENSES: Oh…

KURBAĞA: Öğlen yemeğinde ne var?

PRENSES: Pizza ve dondurma.

KURBAĞA: Biraz alabilir miyim lütfen?

PRENSES: Oh evet. Şimdi kurbağayı seviyorum.

ANLATICI: Prenses akşam yemeği yerken aniden yeşil kurbağa belirir.

KURBAĞA: Merhaba prenses hatırladın mı? Ben senin en iyi dostunum.

PRENSES: Oh merhaba.

KURBAĞA: Akşam yemeğinde ne var?

PRENSES: Ekmek ve çorba.

KURBAĞA: Biraz alabilir miyim lütfen?

PRENSES: Evet tabiki sen benim en iyi arkadaşımsın.

ANLATICI: Aniden bir prens belirir.

PRENSES: Evet şuanda en iyi arkadaşsın benim.

POLAND

KURBAGAPRENSES.pdf (353 kB)